2018年2月2日 星期五

髮美油最補濕?定最保濕?

YY記得自己開始懂得分開「補濕」同「保濕」嘅概念,係由接觸護膚品開始,因為做產品翻譯時上司好執著我用「補」同「保」。記得未畢業時做髮型產品嘅翻譯,我都唔係好識分Moisturizing 同 hydrating,當時INTERNET未好普及加上YY唔會護膚,所以都無咩去考究。

有關髮美油呢樣產品嘅作用之前都有提過 (「其實你日日都傷害緊自己把頭髮!!!」),但到今日特別開呢個TOPIC就係因為最近YY問十個客人,十個客人都同YY講同一番說話:「係呀,我都知道自己D頭髮好乾,所以日日都用髮美油架!」


每日用髮美油的確係一個非常好嘅習慣,但係如果淨係長期只用髮美油,你就會發現啲頭髮越用越乾,你仲會怪支髮美油又貴又唔好用!

原因係髮美油係「保濕」嘅產品,而唔係「補濕」,定義上「補濕」hydrating 係指注入水份、添加水份嘅意思;而 「保濕」moisturising 係指保護水份、減少水份流失嘅意思。換言之,髮美油係可以幫助減少水份流失,但係如果你啲頭髮未身好乾,髮尾油根本發揮唔到最大的保濕功效。


使用髮美油正確嘅方法應該係先塗補濕嘅髮型產品,例如免沖補濕護髮素或噴霧,再塗髮美油咁就最好啦

沒有留言:

張貼留言