2018年4月13日 星期五

洗完頭半日已經又油又臭? 頭皮給你的甩頭髮警號 你發現沒有?


https://www.belgraviacentre.com/blog/smelly-head-and-hair-loss/

排除基因遺傳的因素,一般都市人都會有脫髮的問題,並覺得隨年紀增長,甩頭髮是屬正常! 如果你有呢個想法,咁我勸你唔洗再睇落去喇⋯⋯

有無得覺頭髮唔知幾時開始少左好多?又好似愈來愈幼弱?

其實頭皮已經好早發出警號,而係你無察覺到。你只係等頭髮變得愈來愈愈幼弱、疏落先開始用造型產品改善其外觀,其實並唔係最佳做法,分分鐘因為用得過多嘅造型產品而令毛囊堵塞的情況加劇。

頭油是什麼?

頭油是從皮脂腺製造出來,從毛孔排出,頭油的作用是保護頭皮及頭髮的,亦可平均皮膚的pH值,避免皮膚細胞因乾旱而壞掉。但當皮脂腺製造的油脂多過所需,便會阻礙毛髮生長。

為何會頭油過盛?

都市人不健康的飲食及生活習慣,長期睡眠不足、沒有攝取足夠的水份、喜歡煎炸食或及辛辣食物都容易引致頭油過多。加上洗髮方法不正確,令頭油問題愈來愈嚴重。(正確洗髮程序,稍後再寫)

油性/脂漏性脫髮的4大警號-臭、黃、痕、敏感,你接收到嗎?

都市人的油性/脂漏性脫髮,多數是由頭油過多而開始的。
頭油過多 ➡ 洗唔乾淨 ➡ 頭皮開始臭有異味 ➡ 經頭皮檢查儀,發現毛囊周圍都有黃黃橙橙的積物 ➡ 一直下去沒有做深層清潔 ➡ 頭皮開始常常痕癢,經常抓頭皮 ➡ 頭皮發炎及敏感 ➡ 毛囊被角化的頭油堵塞 ➡ 毛髮不能健康生長 ➡ 頭髮脫落後因為毛囊被堵塞而不再長出

所以,當你或發現身邊有朋友個頭好臭,洗左頭唔夠半日大都出好多油,就要開始注意下,盡早開始處理喇。盡早開始處理喇,愈早開始處理頭油過盛問題,就可以大大減少脫髮現象!






沒有留言:

張貼留言