2018年4月9日 星期一

遵守3個健康生活方式 人健康啲 頭髮都靚啲


相信會睇我呢個BLOG嘅人都係為左同一個目的,就係想擁有健康嘅頭髮,健康及豐盈嘅頭髮往往令人睇落後生啲,唔知你認唔認同呢?




上回提及過,不良飲食同生活習慣都會從頭髮反映出來,如果只係單靠護髮產品而唔狠狠改變自己飲食習慣,頭髮係唔會變得更好。只要遵從以下三個簡單生活方式,包你健康好左頭髮都靚啲:(相信人人都聽過,只係無認真遵守過)

1.多食新鮮生果同蔬菜

source:http://www.quotidianodiragusa.it/2017/05/31/salute-e-benessere/prude-gola-frutta-verdura-sindrome-orale-allergica/30810

每日只要食五份唔同顏色的生果同蔬菜,就可以攝取足夠維他命同微量原素,維持一日所需,仲可以抗衰老添。
一份即係幾多?一份就係你一個拳頭咁多左右,其實五份唔算好多啦。
香港人餐餐都出街食,係好似好難,簡單啲早餐食多一隻香蕉、咬多個蘋果,返到公司午飯前食碗提子或士多啤梨,出去食飯叫多個油菜走油,下午茶食個沙律代替油占多。咁就夠啦。

2. 多飲水

茶、咖啡同啤酒都唔計,因為呢啲都會令細胞水份流失。只有水先可以真正補充細胞水份同令頭髮更有生命力,尤其當年紀增長,水份流失得更快,頭髮就會愈來愈乾旱。每日大約飲到兩公升水,減少飲甜野同酒精飲品,慢慢你就感受到飲水帶黎嘅好處。


3. 食真正的食物,並唔係食品
食品-加工而成,少食多滋味
Source:https://www.jiankang.com/detail/204395.shtml

食品係指經過加工而成的,鹽分高不特止,營養價值更加低,甚至毫無營養可言。食物係未經化學處理,先有營養可取。我們要攝取足夠的營養,先有更好的髮質呢。

Reference: 
"Shiny Happy Hair”, ANDREW BARTON, New Holland


沒有留言:

張貼留言